jagdelar

Alla inlägg under maj 2013

Av Fizzzzy . - 2 maj 2013 19:21

Heej

jag är tillbaka Jaooo!


idag på my candy love så ska jag leta

efter en hund *3*

yey klara det möte även en ny kille C:

inte snygg asså .... :P 



här är bilden på hunden.

 

Här en bild på den fula killen ;w;


 

Jag är även med i baskett klubben :3

 

EN SAK JAG INTE FATTAR VARFÖR SKA MAN VETA HAN SJÄRNTECKEN????   


Av Fizzzzy . - 1 maj 2013 16:55

Jag spelar också Minecraft.


Jag har en favorit spela online

den heter snapcraft

älskar servern det finns hunger games,temple run och massa annat

om ni vill ha koden kan jag skriva i kommentaren (OM NI FRÅGAR)


Jag har ett problem jag ska välja skin men vet inte

1 eller 2 :D ??


Jag tar nog 1 föresten c:  men kommentera endå den du tycker luka

eller liknade hatsune miku :D

 

 

Av Fizzzzy . - 1 maj 2013 16:23

En nya tråkig dag

spela lite my candy love är helt

fast i det älskar det om jag ska vara

helt ärlig hehe.. :S

Det här är vad jag köpte idag på My candy Love

 

Asså kläderna är så billiga

jag är ju bara 3 epsiod (eller hur det ens stavas o.o xD ) men snart i 4


ASSÅ DU MÅSTE BARA TESTA SPELET!!!!!! ._____."

HERRÅ :D

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


≈ Heey denna blogg
handlar om Spel,Vardag och musik. ^^


Favorit Anime:
Soul Eater

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

.

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards