jagdelar

Alla inlägg under april 2013

Av Fizzzzy . - 27 april 2013 11:36

Hej jag vill säga att förlåt att

jag inte har bloggat men intrenet har inte varit snällt men jag ska

göra en header jag lovar!!

  

Av Fizzzzy . - 15 april 2013 20:03

Brukar lyssna på den här låten när jag är ledsen,

Jag älskar den!

 

Av Fizzzzy . - 15 april 2013 19:19

Takashi Komuro är normal highschool pojke,tills en infektion bryter ut som förvandlig människor till zombie-liknade varleser. Tillsammans med sina vänner och skolsköterskan ,slåss de sig ut och fortsätta sin resa för att ta reda på exakt vad som hände som hänt  med världen.


Denna anime alltså Highschool Of The Dead tycker jag är jätte bra!

om du vill ha länken till vad man kollar på så skriv i kommentaren

   

Av Fizzzzy . - 15 april 2013 18:58

Heey

Detta är min blogg

jag har också en annan blogg som heter ****

kommer inte säga vill helst inte det eftersom dom inte respektera mig..

så jag hoppas det blir bättre nu

och till du som inte respekterar mig

fattar inte hur mycket du kan skada/såra den hela livet,det kanske

inte syns utan på men i hjärtat känns det hemskt.

även inte jag tar det så hårt men vissa är faktiskt känsliga.


men i alla fall så handlar den här bloggen

  -  om mitt liv

-     musik

-     spel

- Och lite övrigt

 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


≈ Heey denna blogg
handlar om Spel,Vardag och musik. ^^


Favorit Anime:
Soul Eater

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

.

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards